Технічна підтримка надається в рамках ліцензійної угоди тільки користувачам, які придбали ліцензію на використання програмних продуктів Українського Антивірусного Центру (зареєстрованим користувачам).
Технічна підтримка включає в себе:
- цілодобову консультацію з питань підтримки програмних продуктів Українського Антивірусного Центру та з питань інформаційної безпеки, яку можна отримати:
зателефонувавши +380 (44) 468 6650
- електронною поштою, надіславши запит на адресу:
- заповнивши оперативну форму підтримки на офіційному сайті Українського Антивірусного Центру;
- звернувшись в офіс Українського Антивірусного Центру за адресою: м. Київ, вул. Терьохіна, 4, офіс 5.
- регулярне автоматизоване оновлення ядра та модулів антивірусного продукту, а також поповнення вірусних баз;
- оперативне створення модуля, що лікує вірус;
- інформаційне обслуговування у вигляді електронної розсилки нових версій продуктів, повідомлень про вірусні епідемії, порад та консультацій з питань комп’ютерної безпеки та багато іншого;
- можливий виїзд фахівців Центру до користувача для усунення серйозних неполадок, викликаних вірусами.
На дистрибутивні версії строк технічної підтримки складає 12 місяців, на ОЕМ-верії – 6 місяців.
Для того, щоб одержати технічну підтримку, Ви маєте (незалежно від того, у який спосіб Ви звертаєтеся по технічну підтримку) повідомити номер Вашої покупки, вказаний у реєстраційній картці.
Перш ніж звертатися у відділ технічної підтримки, уважно прочитайте розділ Питання-відповідь – можливо, Ви знайдете там відповіді на Ваші запитання.
Якщо в процесі тестування Вашого комп’ютера продуктами Українського Антивірусного Центру був знайдений підозрілий (з можливим зараженням) файл, Вам потрібно відправити його електронною поштою на адресу і протягом 24 годин Ви отримаєте висновок щодо стану надісланого Вами файла від спеціалістів Українського Антивірусного Центру.
|