|
Підтримка
Реєстрація
Оновлення
Питання-Відповідь
BETA-тестування
|
|
Загальні запитання
- Скільки вірусів детектується (виявляється) програмою?
Кількість виявлених програмою вірусів можна дізнатися, вибравши у меню Допомога підменю Про програму. З’явиться вікно, в якому є рядок Вірусів: ххххх.
- Як програма оновлюється?
Програма оновлюється автоматизовано, але не автоматично. Це означає, що користувач має самостійно настроїти параметри системи оновлення (підключення, якщо потрібно проксі-сервера) і регулярно запускати оновлення (в розширеній версії планувальника можлива настройка автоматичного оновлення).
- Як часто виходять оновлення?
Оновлення вірусних баз виходять щотижня чи, а під час епідемій комп’ютерних вірусів – щоденно. Приблизно раз на місяць виходять оновлення програми (Service Pack), яке оновлює вірусне ядро та додаткові модулі програми.
-
Як програму захищено від несанкціонованого використання?
Програма має три рівні захисту:
- При встановлюванні програма запрошує ім’я користувача та номер покупки. Якщо ввести некоректні відомості, програма встановлюватиметься далі, але вона не оновлюватиметься через Інтернет (тому що кожна покупка заноситься у базу даних і при оновленні відстежується). Якщо ж той самий номер покупки введуть кілька користувачів, цей номер заблокується (оновлювання під ним не здійснюватиметься).
- Крім того, при інсталяції запрошується пароль. Це номер, нанесений на диску. Якщо не ввести цей номер, чи ввести некоректно, програма далі не встановлюватиметься.
- При встановленні програма запрошує активаційний ключ. Без ключа програма не встановиться.
- Що уявляє з себе ліцензійний ключ?
Ліцензійний (активаційний) ключ уявляє з себе бінарний файл розміром 4 Кб з інформацією, яка визначає права користувача (повна/обмежена ліцензія) та строк дії ліцензії.
Питання з установки програми
- Де взяти пароль?
Пароль вказаний на дистрибутивному диску та/чи коробці.
- Де взяти номер покупки?
Номер покупки заповнюється дилером в реєстраційній картці при купівлі. Реєстраційна картка віддається користувачу. Цей номер є індетифікаторм користувача при звернені в службу технічної підтримки, при отриманні оновлень.
Питання з використання програми
- При запуску програми всі кнопки програми не активізуються (“заморожені”)
Це відбувається, якщо у користувача закінчився час дії ліцензії чи встановлено некоректну дату. Можливо, потрібно встановити правильну поточну дату та перезапустити програму. Якщо це не допомогло, потрібно звернутися у центр технічної підтримки.
- При зміні в програмі мови інтерфейсу на українську/російську, при наступному запуску знову з’являється англомовний інтерфейс.
При зміні певних параметрів потрібно зберегти їх у меню “Файл – Зберегти настройки за умовчанням”.
Питання щодо додаткових компонентів
- Монітор.
Це резидентний модуль, який перевіряє файли “на льоту” (при їх відкритті, запуску). Крім того, монітор постійно контролює всі процеси у пам’яті комп’ютера. Монітор запускається автоматично при кожному запуску Windows.
- Планувальник завдань.
З допомогою планувальника завдань можна задати розклад тестування вашого ПК (програми чи документу) на предмет наявності вірусів у будь-який зручний для Вас час.
Планувальник завдань може запускатися при кожному запуску Windows і працювати у фоновому режимі.
- Скрипт чекер.
Модуль перевіряє скрипти, які запускаються в системі VBC і Java.
Script Checker не перебуває у пам’яті комп’ютера постійно, а завантажується лише з активізацією скрипту.
- Поштовий фільтр.
Додаткова утиліта, яку можна підключати до поштових клієнтів, забезпечуючи перевірку локальної вхідної пошти.
Якщо у Вас виникли запитання, відповіді на які відсутні в цьому розділі, Ви можете їх задати безпосередньо на сайті http://unasoft.com.ua/ чи надіслати електронною поштою на адресу: [email protected]
|
|